TrackFever 24-25.9.2005, Ambri (TI)

Dieses Thema im Forum "Planung" wurde erstellt von Jack, 22.08.2005.

1. Jack

Jack Junior Mitglied

Sorry ist im Englisch, mein Deutsch ist nicht so gut, um dass richtig zu erklären!

When: 24-25 september 2005
    Where: Aerodrome, Ambri Piotta, Ticino, Svitzerland

Welcome to the first official TrackFever edition! The event, organized on the Aerodrome placed in Ambri-piotta, during the 2 days will offer to the cars addicted to test drive some powerful dream cars (more than 400hp), or to drive their own cars into a special made slalom track.

The wole place will be divided into 2 parts, one where people could drive the cars that TrackFever offers, and the other part totally dedicated to private drivers. There will be a big parking place, and a zone for info stands and locals manufacturer's expo.

The Trackfever cars to drive are:
    Ferrari 360 Modena F1
    Porsche 996 GT2
    Audi RS4 MTM

The official price list (prices are in Chf/Euro):

Demo tour (passenger):
    Audi 20Fr/15€
    Ferrari 30Fr/20€
    Porsche 40Fr/25€

2 laps as driver:
    Audi 60Fr/40€
    Ferrari 70Fr/45€
    Porsche 80Fr/50€

4 laps as driver:
    Audi 100Fr/70€
    Ferrari 120Fr/80€
    Porsche 140Fr/90€

Notes:
    Demo lap: An instructor drives the car, you are passenger
    2 x: 1st lap made by an instructor and you are passenger, the second lap you drive and the instructor is passenger
    4 x: 1st lap made by an instructor and you are passenger, the otherlaps you drive and the instructor is passenger

Laps with your own car: Fr. 60.-/€ 40.- for a 20 min session on the dedicated track

The laps with the TrackFever cars are always with an instructor, who will give you all the instructions, and will control the correct behaviour of the driver.

It's possible to book before the event. Just contact via phone or email. You will receive a confirmation for a date, hour and instructor who will wait for you.

It's possible for clubs to book a session to drive with their own cars. Just contact via phone or email, remember to say how many cars will come.

It will be obligatory to show your driving licence when you pay, and sign a document about discard of responsabilities.
    Helmet and gloves are not obligatory.

More news to come!

Best regards,
    TrackFever Staff

Infos & booking service:
    info@trackfever.ch
    http://www.trackfever.ch/
    +41/91/857 50 50

8)

2. AdMan

Schau mal hier (hier klicken). Dort wird jeder fündig!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. Jack

Jack Junior Mitglied

Upp! :D

Niemand interessiert? ;)

4. #3 CELINATOR, 11.09.2005
    CELINATOR

CELINATOR Lebende Foren Legende

Fahrzeug:
    Subaru Forester XT
    Hi Jack,

I`m interested but unfortunately busy at this date. ;( :D

5. #4 BlackBlondie, 11.09.2005
    BlackBlondie

BlackBlondie Junior Mitglied

Da bin ich leider schon auf dem Pimp My Ride Treffen in Jüterborg :baby:

6. AdMan

Schau dir mal denpassenden Ratgeber an. Dort findet man Infos und Antworten.

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

TrackFever 24-25.9.2005, Ambri (TI)

Die Seite wird geladen...

TrackFever 24-25.9.2005, Ambri (TI) - Ähnliche Themen

1. [V] 1/24 Modellbausatz Toyota AE86 Trueno

[V] 1/24 Modellbausatz Toyota AE86 Trueno: Hallo, ich habe hier noch einen ungebauten und ungeöffneten Fujimi Initial D Bausatz eines Toyota AE86. Preis: 30EUR + Versand Danke und Gruss...
  2. VVT-i & AFC Controller CAMCON Ti CC-111

VVT-i & AFC Controller CAMCON Ti CC-111: Biete hier mein VVT-i & AFC Controller CAMCON Ti CC-111, dadurch das ich ihn durch den Kompressorumbau nicht mehr brauche. Der Controller wird...
  3. AE86 in 1:24 Initial-D Design

AE86 in 1:24 Initial-D Design: Hab ich mir vor Jahren aus Japan mitgebracht, liegt aber nur in einer Kiste unter meinem Bett rum. Daher darf er an jemanden gehen, der ihn mehr...
  4. Toyota Auris 1,4 VVti 24 Mon Garantie

Toyota Auris 1,4 VVti 24 Mon Garantie: Hallo liebe Gemeinde, ich verkaufe hier ein Toyota Auris mit folgenden Daten: Farbe: Schwarz metallic Getriebe: Schaltgetriebe Kraftstoffart:...
  5. Biete TI-84 Plus Grafik-Taschenrechner

Biete TI-84 Plus Grafik-Taschenrechner: Ich biete hier einen Texas Instruments TI-84 Grafiktaschenrechner an. Der Rechner funktioniert tadellos und der Zustand des Geräts und der...