Toyota structure in Europe

Diskutiere Toyota structure in Europe im Sonstiges Forum im Bereich Toyota; Hello Board, Please excuse my writing in English, I am a foreigner living temporarily in Germany. Could you help me out and clear out for me the...

1. #1 orange blob, 08.03.2016
    orange blob

orange blob Grünschnabel

Fahrzeug:
    IQ
    Hello Board,

Please excuse my writing in English, I am a foreigner living temporarily in Germany.
    Could you help me out and clear out for me the organizational structure of Toyota Europe?
    What I am looking for is contact details to the Customer Service of the European HQ of Toyota, if such department or position exists there.

So far, I have had pretty bad experience with one of the German dealers, which I have bought my IQ from and the Customer Service of Toyota Deutschland, as it seems, is not willing to do anything to support the solitary customer. This whole situation is highly frustrating, dragging for over 3 months now and it looks that it is not heading into any particular direction.

I prefer not to give too many details of my case at this moment, since I still believe in honesty and fair customer treatment of this brand, although, as written above, not much of this faith is left. I'd like to give Toyota one more chance before sharing the details with the public.

Best Regards from
    Bartek and his orange blob

2. Anzeige

Schau mal hier (hier klicken). Dort wird jeder fündig!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

Toyota structure in Europe

Die Seite wird geladen...

Toyota structure in Europe - Ähnliche Themen

1. Toyota Starlet P9 Radio

Toyota Starlet P9 Radio: Hallo zusammen! Diese Woche kann ich endlich meinen Toyota Starlet abholen und habe mir dafür bereits ein neues Radio bestellt. Von meinen...
  2. Toyota Paseo S - Frontscheine mit(!) Blaukeil

Toyota Paseo S - Frontscheine mit(!) Blaukeil: Hallo liebe Community, ich bin mit meinen Nerven langsam am Ende. Beim meinem Toyota Paseo S haben sich leider zwei Steinschläge im SIchtfeld...
  3. Ersatzteile? Schrauben!!! Toyota Corolla e11

Ersatzteile? Schrauben!!! Toyota Corolla e11: Hallo Leute, ich suche Muttern für meine Lambdasonde in Original. Sonst passen da keine andere Drauf. Metrisch passen nicht. Wo kann ich sowas...
  4. 1983 Toyota Camry GL

1983 Toyota Camry GL: Hey, hab gestern meinen Toyota Camry aus dem Jahr 1983 abgeholt. Ein wahnsinnig schönes Auto. Hab mich auf den ersten Blick verliebt. [IMG] [IMG]
  5. Toyota T25 Tuning

Toyota T25 Tuning: Schönen Abend an alle, Nach ca.5 jahren habe ich mein Vater endlich überreden können unseren T25 zu Tunen!. Wir haben auch schon die erste und...