MKIV: AT-Speedlimter Problem gelöst?

Dieses Thema im Forum "Motor" wurde erstellt von Falke, 21.12.2001.

1. Falke

Falke Lebende Foren Legende

Apex Rev / Speed Meter<br />ITEM # Ax 405-A012

The large display monitor utilizes the high brightness of VFD The Rev/Speed Meter GP's dot matrix display adopts the highly successful & bright blue VFD (Vacuum Fluorescent Display) from the popular AVC-R & S-AFC products. This display allows various modes of information to be displayed simultaneously in numerous ways:.numerical; graphical; and analog.. All information is displayed accurately and clearly.

Delivered in a slim casing & with a single navigation-rocker button Product size is at a slim 52 mm x 126 mm x 18 mm & can be mounted anywhere in a vehicle cockpit. Multiple function buttons are eliminated with the incorporation of a single navigational rocker & push button providing ease of use.

Measurement-indicatory and memory functions Measures a vehicle's engine RPM; speed; and distance traveled. It also displays battery voltage (in real time) in three different modes: numerical; analog; and graphical. Peak values are also displayed in all three above-mentioned modes<br />& playback can be displayed graphically. It can measure the speed achieved & the time elapsed in 0-100m; 0-200m;0-400m runs Vice versa it can measure the time elapsed for 0-100km/h; 0-200km/h; & 0-300km/h. With time taken to achieve a vehicle's top speed intermediate acceleration can be measured. It records & stores the 5 best values of each function. Turning the power off will erase all values recorded if not stored in memory.

With battery removed initial settings in memory are not erased Initial settings in the EEPROM will not be eliminated when the battery power is removed. Removal of battery will also will not eliminate the best 5 values stored. Removal of a vehicle's battery will not eliminate any information stored in memory which ensures that initial settings are not required to be reset.

Engine RPM output is according to the vehicle speed which is read off the external On/Off relay response output function. When setting RPM function the output switch is loaded once it reads engine speed. For example: with readings from<br />vehicle speed it calculates & displays RPM depending on vehicle's gearing. The RPM reading can be set to activate a shift point indicator light & even to activate a scramble switch of a boost controller.

The speed limiter cancellation function is applicable to many vehicle models <br />It is applicable to newly released Honda models with automatic transmissions& to Toyota models where speed cancellation is difficult to overcome.

Your Price $219.00

Das kann ich mir ja fast nicht vorstellen, aber weiss da jemand mehr?

MVP Seite

2. AdMan

Schau mal hier (hier klicken). Dort wird jeder fündig!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. Gast

Gast Guest

@Fälkchen

Jep, damit gehts. Kostet einfach ein paar $, aber das ist eine mögliche Lösung! Bin mit Don immer noch dran, wir werden geholfen... ;)

Cheers, Emanuel

4. #3 Andreas, 21.12.2001
    Andreas

Andreas Mitglied

Ich will auch geholfen werden haben.<br />Sieht nach einer guten Lösung aus,also gleich mal bestellen.<br />Gruß Andreas

5. Falke

Falke Lebende Foren Legende

@Emanuel<br />Auch für AT?????? Du meinst die $219 müsste man sich in diesemFall so schön langsam auf die Seite legen? <br /> :D :D :D

6. udo

udo Moderator

wo soll ich die ganzen sachen bloss hinbauen, das ist ja bald ne multimedia zentrale LOL

<br />jo emanuell denk an uns arme automat fahrer :D :D

<br />cu udo

7. marcus

marcus Senior Mitglied

eins muss euch bei diesem mode klar sein: der grosse schöne analog speedometer bleibt dann bei 250+ stehen :(

gruss<br />marcus( der jetzt ultra kwele weisse beleuchtung in seinem redblitz hat )

8. AdMan

Schau dir mal denpassenden Ratgeber an. Dort findet man Infos und Antworten.

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

MKIV: AT-Speedlimter Problem gelöst?

Die Seite wird geladen...

MKIV: AT-Speedlimter Problem gelöst? - Ähnliche Themen

1. LiMa problem

LiMa problem: Moin ich habe ein problem mit meiner LiMa. und zwar äußert sich das wie folgt, die ladespannung ist nicht mehr bei über 14V. genau genommen ist...
  2. Toyota Avensis T25 Innenraumbeleuchtung Problem

Toyota Avensis T25 Innenraumbeleuchtung Problem: Hallo, habe folgendes Problem: wollte gestern bei meinem Toyota Avensis T25 Stufenheck BJ 2008 / EZ 2009 die Innenraumbeleuchtung wechseln und...
  3. Toyota Avensis 4-Gang-Automatikgetriebe Problem

Toyota Avensis 4-Gang-Automatikgetriebe Problem: Hallo bin neu hier und habe auch ein Riesenproblem. Das Automatikgetriebe meines Toyota Avensis T25 1.8l geht seit heute nacht nicht mehr....
  4. ABS Problem

ABS Problem: Hallo ich habe mit meinem RAV 4 EZ 3.1997 folgendes Problem. Erst hat auch beim leichten Bremsen das ABS geregelt. Jetzt brennt dauernd die ABS...
  5. Supra MA61 mit Ladestrom-Problem

Supra MA61 mit Ladestrom-Problem: Hallo, habe folgendes Problem: An meinem MA61 leuchtete während der Fahrt plötzlich die Ladestromlampe auf und eine zu niedrige Spannung wurde...