Job Posting: Chief Webmaster EU

Dieses Thema im Forum "Fotosparte/ Photoshop" wurde erstellt von TWM Performance, 24.08.2005.

1. #1 TWM Performance, 24.08.2005
    TWM Performance

TWM Performance Guest

Description: The candidate will be responsible for developing, maintaining, and marketing a German language e-commerce enabled website based on an existing English website. In addition, the candidate will ensure the site is structured in such a way that it will rank high in European search engines. Online promotion of the website via German language message forums is also very important. Candidate will also be responsible for shipping and handling of parts within and all customer service in the EU.

Qualifications: The candidate will be fluent in German, English and French, both written and spoken. Website development skills and experience are extremely important, excellent knowledge of html, php, databases, Photoshop, etc are a must. Candidate must be a car enthusiast.

Please send inquiries to sales@twmperformance.com

Thanks

2. AdMan

Schau mal hier (hier klicken). Dort wird jeder fündig!

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

Job Posting: Chief Webmaster EU

Die Seite wird geladen...

Job Posting: Chief Webmaster EU - Ähnliche Themen

1. Hks sld typ 6 Supra mk4 eu-spec tt at

Hks sld typ 6 Supra mk4 eu-spec tt at: wie oben schon beschrieben suche ich einen solchen Sld um die 250kmh sperre auf zu heben. Falls einer einen hatt oder jemanden kennt dann bescheit...
  2. Mein Verso betrügt... und das lt. Kundendienst - ...mit EU-Zulassung!??

Mein Verso betrügt... und das lt. Kundendienst - ...mit EU-Zulassung!??: Hallo Forum, als seit 05/2015 Toyota-Neukunde, bin ich mit meinem Verso und ersten Erfahrungen recht zufrieden: genau richtige Auto für mich als...
  3. Toyota Supra Mk4 TT UK-Spec (EU-Spec) Fragen

Toyota Supra Mk4 TT UK-Spec (EU-Spec) Fragen: Hallo, hoffe mal hier sind auch die ein oder anderen Supra JZA80 TT Fahrer anwesend, habe mal ein paar fragen.. Und zwar habe ich eine Supra Mk4...
  4. BMW 325 E30 paint job

BMW 325 E30 paint job: This paint job was done by RIXCAR, a vehicle painting and restoration workshop located in Riga, Latvia. Our previous projects include such cars as...
  5. Steuergerät ecu st185 celica eu

Steuergerät ecu st185 celica eu: Suche steuergerät ecu für die st185 eu spec !! Dringend !! Gruß